utorak, 7. rujna 2010.

SPASI ME

Hej hej evo mene sa novim postom... neću puno pisat okačit ću samo slike pasa i mačaka koje trebam udomit i koje sam udomila... za udomljenje hitno tražim nekoga... tako da ljudi molim vas pomozite... Udomljuje se štene Beba, mačka stara oko jednu godinu Tačka, siva mačkica Srećka stara oko 3 mjeseca i dvije crne mačkice stare 3 mjeseca...
Životinje se nalaze u sloveniji u Trbonju (blizu Dravogarda) Sv. Danijel 81. za mačke zvati na broj 070330050 a za psa zvati na 070330050 ili na 040334833

Moje ime je Beba na svet sem prišla 20. maja. Sem zelo pridna, pametna, igriva, seveda pa se zelo rada carkljam. po izgledu sem rjavo - črne barve, zrasla pa bom do srednje velikosti. Moja mama je zlata prinašalka, ata mislim da haski. Iščem dobre skrbnike ki me bodo imeli radi, me carkljali in me pazili do konca življenja. Imam samo en pogoj: na verigu in v pesjak ne grem!!!















 








Aiša je sretno udomljenja u Prebold













Lajka je sretno udomljenja u brezno

















Tila je sretno udomljenja u Ljubljanu



CRNE MAČKICE


TAČKA

SREĆKA

hvala svim ljudima dobrog srca

Nema komentara:

Objavi komentar